Thursday, November 24, 2011

HaPPy FeeT 2


Salam blogger,

22hb november yg baru adalah cuti umum bg negeri johor... Hari Keputeraan Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor... Daulat Tuanku....!!!.....

Husna menuntut janji nak tgok cite happy feet 2... Tgok cd xnak... Nak wyg gak.... huhuhu... anak2 zaman skrg... Yg berjanjinya pun aku la jugak sbb dia dpt 100% dlm peperiksaan akhir sek tadikanya.... (tu la janji lg...)

Pkl 2.05 ptg start la cite nie.... Aku bwk la mak aku skali sbb lps abis movie nak antar mak aku blk kg... Mula2 aku ok je... Tp makin lama makin berat plak mata aku.... nak kata cite x best, best la jugak... Tahan punye tahan akhirnya lelap gak mata aku.... Nyaris2 kesudahan cerita aku x tau.. Nasib baik anak dara aku perasan n dia le yg kejutkn aku.... hahahahahaha.......





Ini la Mighty Sven, tp rupanya ia menipu identitinya yg sebenar, Mighty Sven bukan Penguin tp BURUNG..... Sbb tu bleh terbang)

Banyak pengajaran yg kita boleh dpt drp cite kartun nie.... Cuma adakah kita paham @ x itu kita kena la pikir sendiri....


p/s: banyak lg cite kat wyg yg husna demand nak tgok tp aku buat2 x reti jek... kalau hari2 gi tgok wyg, baik la kita buat umah kat tepi panggung wyg tu..... hehehehe....



No comments:

Post a Comment