Wednesday, November 16, 2011

FaVouRitE NoVeLIsT

Salam blogger....

Sejak2 blog aku nie berwajah baru semangat nak menulis berkobar2... hehehehehe.... Aku nak cite psl aku jumpa ngan novelist fav aku... Tp cite nie cite setahun yg lps... hahahahaha.... aku jumpa kat pameran buku di Danga City Mall JB... (sgt lmbt aku update dlm blog aku nie)... Nak tahu sapa dia??? Sape lg kalau bkn Norhayati Berahim (NB)...

Dah lama dah aku baca novel tulisan NB nie dr zaman aku sek menengah dulu....Novel tulisan NB di bawah label Syarikat NB Kara semua aku ada... Cuma yg dulu2 ada 2 @ 3 buah yg termis nak bli sbb dulu masa sekolah mana ada duit byk cam skrg.... (mcm la byk sgt duit skrg nie... hehehehe).... Sgt teruja dpt berjumpa dgn NB sbb dia sgt peramah....

Nak tgok gmbr dia dan saya??? hehehehe..... Jom lyn gambar.....





(NB dan anaknya, Teta... Teta berdarah campuran, suami NB org Turki)



P/s : Mak aku pun minat ngan Norhayati Berahim......




No comments:

Post a Comment