Sunday, October 25, 2009

PINK! PINK!PINK!

Basikal pink

Sandal n selipar pink
(nie yg tersimpan dlm boot kete je)

kepak rama-rama pink

t-shirt n legging pink
(sarung kusyen pun pink gak)

salam semua....
anak dara aku nie dah 4 thun.. dah pandai pilih kaler yg dia suka. nmpk gayanya dia mmg fanatik abis dgn warna pink. bkn je kasut, baju, beg, basikal, seluar dia nak warna pink, klu blh rumah kami pun dia nak suruh cat warna pink.kereta babahnya pun klu blh ditukar warna PINK.....

pada asalnya aku mmg suka tgok dia pakai pink.. tp bila dr hujung rambut smp hujung kaki pink, berpinar2 mata aku menengoknya. baru2 nie g pasaraya billion kat pontian ( pasaraya yg rasanya paling best kat pontian klu nak banding dgn yg lain-lain) aku nak blikan getah rambut utk dia. Rm2, 6 getah rmbut, kata jurujual tu.. aku suruh dia pilih sendiri, dan hasilnya kesemua getah rmbut tu warna pink..pening2..

tahun dpn dia nak skolah dah.. skrg nie dia dah demand beg barbie warna pink.. apa nak dikata, dah anak dara namanya....satu statement yg selalu anak dara aku sebut bila nak sesuatu benda yg warna pink "MAMA, ADIK SUTE WARNA PINK"... (SUTE = suka... dia nie pelat sikit, perkataan yg ada huruf "k" semua bunyinya jd huruf "t").. kakak..kakak... bila warna pink tu nak tukar dgn warna lain... aku x sbr menunggu saat2 minatnya terhadap warna pink pudar.. bila la masanya tu???
inilah kisah pink dlm hidup aku... hehehehe...




No comments:

Post a Comment