Sunday, January 23, 2011

BESDAY KE TIGAPULUHDUA

Salam bloggers,

Dah tmbh usiaku lg setahun.... Tigapuluhdua... (eja umur sendiri pun mcm sembunyi2)... Alah, ada apa dgn nombor... hahahaha... (menyedapkn hati sendiri)....

Pagi2 lg hubby n my daughter dah ucap hepi besday... Pagi2 gak mak aku dah tel... En jumaat a.k.a abah aku pun tel wish hepi besday...

Tp yg aku perasan sejak2 ada FB nie ucapan hari jadi tiap2 tahun yg aku dpt mmg byk.. Terima kasih yg tak terhingga kpd sesiapa yg mengucapkn selamat dan terima kasih juga kerana mendoakan yg baik2 utk diriku ini...



Nie la ucapan2 dr kwn2 dlm FB aku.... ada lg yg x smpt aku nak letak dlm blog usang ku ini.... heheehehehe.....
Mudah2an kita semua akan diberkati oleh Allah S.W.T...


p/s: klu pjg umur, jumpa lg di usia tigapuluhtiga.....



1 comment:

  1. patutler tanye nak print screen camana...ahahahahahahaha....

    im glad 2 have sister like u....thank u Allah...

    ReplyDelete