Friday, December 31, 2010

Hari TerAkhiR di TaHuN 2010

Salam Bloggers,

Selepas dah lama gile x tulis apa2 entri, di hari terakhir 2010 aku menggagahkan diri utk nak letak je apa2 post dlm blog kusamku ini... hahahahaha...

Mls la nak cerita psl benda2 yg sedih2.. Biarlah yg sedih berlalu pergi.. Tp dipenghujung tahun nie ada sst yg gembira telah berlaku.. Sgt teruja dgn apa yg dah terjadi... Nak tahu apa????? heheheehhehe....


-


-



-



-



-


-



-



-


-



-


-



-



-


Pertama kali dalam hidup aku muka aku keluar dlm surat kabar... Besar plak tu gmbrnya.... Kisahnya bermula (ewah, mcm novel plak...) bila NB keluarkn status dlm FB " siapa yg dibesarkn oleh nenek??" maka aku pun komen kat status tu... "aku la salah sorang yg dibesarkn nenek"... 2 @ 3 hari lps tu penulis harian metro yg juga novelist Kusyi Hirdan PM aku dlm FB.. sudi x aku di interview utk kisah anak2 yg dibesarkn nenek... Aku pun bersetuju dan kusyi hirdan bg 10 soalan dlm email.. aku pun menjawab dgn gaya2 nak jd penulis (hahahahahaha)... dan keluarlah artikel di atas dlm harian metro 29.12.2010.

Angah a.k.a zariasya jumaat kata aku dah jd selebriti 1 hari.... hehehehehehe... mana x nya ramai org tel n sms bgtau ada gmbr aku dlm surat kabar... ada juga yg tanya dlm FB... hahahahahaha..... gumbira, gumbira...

Nmpknya dihujung 2010, kegembiraan yg aku perolehi tlh menghapuskn segala kesedihan di sepajg tahun. Mudah2an 2011 akan memberikan lg kegembiraan dlm hidup aku, suamiku, anak2ku, ibu dan bapaku, adik2ku, serta semua rakan2ku... Doa aku juga, mudah2an hidup aku dan semua org yg aku sygi akan sentiasa di lindungi dan dilimpahi rahmat oleh Allah S.W.T..

p/s Jumpa lg di tahun 2011.....


1 comment: